Een hogere leeropbrengst; hoe dan?
E-learning kan aanzienlijk bijdragen aan het verhogen van de leeropbrengst. Dit artikel geeft een paar voorbeelden.
E-learning kan aanzienlijk bijdragen aan het verhogen van de leeropbrengst. Dit artikel geeft een paar voorbeelden.
Voor MBO college Start-Up organiseerde De Leertechnoloog een online studiedag. Er deden ruim 130 docenten mee!
Op ROC van Amsterdam gaf De Leertechnoloog een training Blended Onderwijs Ontwerpen.
De docenten ontwikkelden zelf hun online lesmateiralen.
De Leertechnoloog werkt met meerdere auteurstools. In dit artikel vergelijken we Xerte en Articulate.
Voor Van der Heide verzorgde De Leertechnoloog een training over online leren. De training werd online gegeven. Synchroon en a-synchroon!
Speciaal voor docenten en trainers die zich willen bekwamen in online didactiek en leren heeft De Leertechnoloog een online training ontwikkeld.
Dit artikel gaat in op het gebruik van Multimedia als didactisch hulpmiddel.
Blended leerpaden bestaan uit een optimale mix van traditionele middelen en online middelen.
Maak een optimale didactische mix!
Adaptieve leerpaden helpen om leerstof op maat aan te bieden. In dit artikel gaan we in op het ontwikkelen van adaptief lesmateriaal.